Joseph F. Dumond

Isa 6:9-12 El a zis:,,Du-te, şi spune-i acestui popor: „Adevărat auzi, dar nu înţelegi; și văzând tu vezi, dar nu știu. Îngrașă-i inima acestui popor, îngreunează-le urechile și închide ochii; ca nu cumva să vadă cu ochii și să audă cu urechile, să nu înțeleagă cu inima, să se întoarcă și să fie vindecați. Apoi am spus: Doamne, până când? El a răspuns: „Până ce cetățile vor fi pustiite fără locuitori și casele fără oameni și țara pustiită, o pustiire și până când DOMNUL va îndepărta oamenii și pustiirea în mijlocul țării va fi mare.

Buletin informativ 5860-049
Anul I al Ciclului al V-lea Sabatic
Al 29-lea an al 120-lea ciclu jubiliar
A 24-a zi a lunii a 12-a la 5860 de ani de la crearea lui Adam
Ciclul al 5-lea sabatic după cel de-al 119-lea ciclu jubiliar
Ciclul sabatic al junincii roșii, foametea, captivitatea și cei 2 martori

Ianuarie 25, 2025

Shabbat Shalom familiei regale a lui Iehovah, 

Acum două săptămâni, am postat un articol intitulat „Ben Ha Arbayim sau Between the Evenings—Când este?” Săptămâna trecută, am postat După două zile este Paștele numărând cele șase zile ale lui Ioan, ceea ce am făcut pentru a-i ajuta pe cei dispuși să caute să descopere adevărul despre când să mănânce masa de Paște. Se mănâncă la sfârșitul zilei de 14 și la începutul zilei de 15. Următoarea întrebare pe care o pun oamenii este atunci care a fost Ultimul Super dacă nu a fost o masă de Paște? Și asta vă voi arăta săptămâna aceasta.

Apoi am primit acest e-mail și oamenii încep să se gândească la asta și să înțeleagă.

Salut Joseph. Lucrurile au luat-o razna în ultima vreme și tocmai acum citesc ultima ta postare Sighted Moon. Mare întrebare, dacă Yeshua este Mielul de jertfă al lui Dumnezeu, El ar fi fost răstignit înainte de a începe Paștele (în seara aceea), Mielul a fost jertfit pentru Paște. O parte majoră a Paștelui este Sedarul, mâncat ca o recunoaștere a Îngerului Morții care trecea peste case cu sângele sacrificiului pe stâlpul ușii. Deci, Yeshua nu ar fi putut participa la Sedar dacă sângele Său ar fi fost folosit pentru ispășirea păcatelor noastre. Pentru a nu vă pierde timpul, dar acesta este un punct critic de date care a fost înțeles greșit de foarte mult timp.
Test pop: Petru a fost primul Papă al Bisericii Catolice?
JK

Am primit această aprobare grozavă de la Lucinda Robinson pe FaceBook despre The Stones Cry Out Part 1. Sper că veți scrie cu toții comentarii favorabile ca acesta pe Amazon, astfel încât ceilalți să le poată vedea. Este o modalitate prin care poți contribui la răspândirea cuvântului, încurajând pe alții să obțină cărțile.

Această carte a lui Joseph Dumond va aduce unitate. Există mulți credincioși adevărați înșelați cu privire la socotirea începutului unui an Scriptural. Această carte examinează fiecare calendar și istoria lui și le compară cu exact ceea ce dezvăluie Scriptura. Indiferent dacă utilizați echinocțiul, Zadok, Jubilee, Hillel, Julian, Enoh sau alt calendar, trebuie să citiți această carte pentru a obține imaginea completă și istoria fiecăruia. Această carte TREBUIE scrisă. Atat detaliu! O astfel de închidere a argumentelor prin FAPTE! Îi îndemn pe fiecare păzitor al Sabatului și al sărbătorii să citească această carte!

Puteți obține o copie PDF gratuită aici. https://sightedmoon.com/the-stones-cry-out-lp/

Aș dori să vă reamintesc tuturor să mergeți la caseta de spam și să căutați orice buletin informativ de pe sightedmoon.com. În general, le trimitem joi la miezul nopții, ora fusului orar estic. Verificați mesajul spam pentru a vedea dacă e-mailurile noastre sunt acolo, apoi mutați-le în căsuța dvs. de e-mail, astfel încât să nu mai fie considerate spam. Poate fi necesar să faceți acest lucru pentru două sau trei e-mailuri pentru a vă instrui serverul să le pună în caseta potrivită.

Convenția Națională a Radiodifuzorilor Religioase se apropie în perioada 24-27 februarie 2025. Acum contactăm multe dintre instituțiile de presă care vor fi acolo, cerându-le să ne intervieveze pentru a ne putea împărtăși mesajul despre Ciclurile Jubiliare. Vă rog pe toți să vă rugați ca Iehova să ne deschidă larg această ușă și să putem ajunge la mulți prin acest eveniment. La NRB ne vom conecta cu FrontGate Media, care a făcut o parte din reclamele noastre anterioare în ultimii doi ani și a creat două dintre videoclipurile noastre recente. Ei sunt în centrul atenției la NRB și ne pot prezenta celor cu care trebuie să vorbim. Vorbim cu ei despre o campanie de publicitate pentru a mă aduce pe mai multe podcasturi și emisiuni radio pentru a explica mesajul nostru. Acest cost de pornire este de 5000 USD pentru două luni și scopul meu este să fac asta în următoarele douăsprezece luni. Va costa 30,000 de dolari să angajezi FrontGate să mă comercializeze pe mine și mesajul nostru către cât mai multe megafoane putem ajunge. Nu voi reuși să fac asta pe cont propriu. Am nevoie de ajutorul vostru. Pe măsură ce citiți buletinul informativ din această săptămână, veți vedea de ce trebuie să vorbim acum cât putem. Dacă nu susțineți această muncă, vă pot cere să vă gândiți să ne ajutați acum? Suntem fără timp. Voi merge mai departe pe asta. Vă cer ajutorul. Puteți viziona acest videoclip și puteți deveni susținător la acest link. https://sightedmoon.com/supporters-lp/

Prin emisiunea NRB, am contactat un alt promotor (IAMPRONLINE) și vorbesc cu ei despre cum să ne promovăm mesajul și să-l transmitem în fața presei TV și Radio. Și ar putea exista și alți promotori pe care trebuie să-i cunosc. Din nou, vă cer rugăciunile și ca Iehova să deschidă ușa prin care El vrea să trecem. Cu toate acestea, fiecare dintre aceste companii dorește să fie plătită pentru acest serviciu. Din nou, avem nevoie de intervenția divină, iar asta vine din faptul că noi toți îi cerem lui Iehova să deschidă ușa și să trimită sponsori.

Mica noastră echipă pleacă în Israel săptămâna aceasta. Vreau să vă mulțumesc tuturor pentru rugăciunile voastre pentru siguranța noastră. Ca rezultat al rugăciunilor tale, Iehova a inspirat Israelul și Hamas să aibă un armistițiu și să schimbe ostatici cu prizonieri. Așa că ne așteptăm acum să nu avem drone sau rachete împușcate în noi de la Houthi, Hezbollah sau Hamas, în timp ce căutăm Orzul pe câmp în timpul petrecut acolo. Mulțumesc, Iehova. Dar acum, în schimbul ostaticilor, ucigașii și criminalii împietriți vor fi și sunt eliberați înapoi în Ierusalimul de Est, unde vom merge. De asemenea, ei sunt eliberați în Samaria și Gaza. Aceștia sunt teroriștii care au înjunghiat și ucis oameni nevinovați și au fost prinși. Aceștia sunt acei lupi singuratici care acționează adesea singuri în stațiile de autobuz, benzinării sau cafenele. Așadar, vă implor din nou rugăciunile pentru protecția și siguranța noastră în timpul petrecut acolo, în timp ce căutăm în numele dumneavoastră pentru a stabili dacă orzul este Aviv sau dacă trebuie să adăugăm un Adar Bet. Mulți dintre voi urmăriți și vă bazați pe aceste informații, astfel încât să vă puteți ține Sărbătorile când Iehova a spus să le țineți. În această chestiune, voi avea nevoie și de sprijinul dumneavoastră financiar. Împărtășim aceste informații în mod gratuit, dar plata pentru biletul de avion, hotel, închiriere de mașini și mâncare costă bani. Îi rog pe cei dintre voi care nu susțin încă această lucrare să ajute, oferind doar 25 USD pe lună. Cei care susțin această activitate au acces la toate PDF-urile și cărțile audio din momentul în care începeți să ajuți — toate. https://sightedmoon.com/supporters-lp/

Odată ce mă întorc din Israel, va trebui să mă întorc și să plec în Texas și evenimentul NRB. Voi merge cu mașina acolo, adică aproximativ 20 de ore cu mașina. Lucrăm la un turneu de discursuri în Filipine în aprilie. Și ajungem la oamenii din Japonia, Singapore, Hongkong și Thailanda. Dacă sunteți interesat să vin și să prezint aceste informații despre timpul sfârșitului grupului dvs. și țării dvs., atunci vă rugăm să contactați pastorul și grupul dvs. și luați în considerare să mă invitați la adunarea dumneavoastră. Este timpul. Suntem în poala armelor și, odată ce o vei vedea, vei vedea și tu urgența noastră. Vă rog să vă adresați și să-mi spuneți. Vă mulţumesc pentru ajutor.

Tot săptămâna aceasta, Baby e frig afară. Au fost viscol de zăpadă în Florida și de-a lungul coastei Louisiana și, în același timp, un alt incendiu a izbucnit în California. De ce zeu Îl batjocorește Iehova acum? Asigurați-vă că citiți secțiunea despre modele și acordați atenție informațiilor despre bursele în relație cu 2020, mijlocul acestui ciclu jubiliar al 120-lea.

Alăturați-vă reuniunilor noastre de sabat

Alăturați-vă reuniunilor noastre de sabat

Sunt mulți oameni care au nevoie de părtășie și care stau acasă în Sabat, fără cu cine să vorbească sau să dezbată. Vreau să vă încurajez pe toți să ni se alăture în Shabat și să îi invit și pe alții să vină și să ni se alăture. Dacă timpul nu este convenabil, puteți asculta predarea și midrash-ul după pe canalul nostru YouTube.

Ce facem și de ce predăm așa?

Vom discuta ambele părți ale unei probleme și apoi vă vom lăsa să alegeți. Este lucrarea Ruach (Spiritului) să vă îndrume și să vă învețe.

Comentatorul medieval Rashi a scris că cuvântul ebraic pentru luptă (avek) implică faptul că Iacov a fost „legat”, deoarece același cuvânt este folosit pentru a descrie franjurile înnodate într-un șal de rugăciune evreiesc, tzitzityot. Rashi spune: „Așa este modul în care doi oameni se luptă să se răstoarne unul pe altul, că unul îl îmbrățișează pe celălalt și îl înnodă cu brațele”.

Lupta noastră intelectuală a fost înlocuită de un alt tip de luptă. Ne luptăm cu Iehova în timp ce ne luptăm cu Cuvântul Său. Este un act intim, simbolizând o relație în care Iehova, tu și cu mine suntem legați împreună. Lupta mea este o luptă pentru a descoperi ce așteaptă Iehova de la noi și suntem „legați” de Cel care ne ajută în acea luptă.

Astăzi, mulți spun că Israel înseamnă „Campionul lui Dumnezeu”, sau mai bine, „Luptătorul lui Dumnezeu”.

Sesiunile noastre de Tora, fiecare Shabat, vă învață și vă încurajează să contestați, să puneți la îndoială, să argumentați în mod constant, precum și să vedeți opinii și explicații alternative ale Cuvântului. Cu alte cuvinte, trebuie să „luptăm cu Cuvântul” pentru a ajunge la adevăr. Evreii din întreaga lume cred că trebuie să te lupți cu Cuvântul și să provoci constant Dogma, Teologia și opiniile, altfel nu vei ajunge niciodată la Adevăr.

Nu suntem ca majoritatea bisericilor în care „predicatorul vorbește și toată lumea ascultă”. Îi încurajăm pe toți să participe, să pună întrebări și să contribuie cu ceea ce știu pe subiectul discutat. Vrem să fii un luptător campion al Cuvântului lui Iehovah. Vrem să porți titlul de Israel, știind că nu numai că știi, dar ești capabil să explici de ce știi că Tora este adevărată prin logică și fapte.

Avem însă câteva reguli. Lasă-i pe alții să vorbească și să asculte. Nu există discuții despre OZN-uri, Nephilim, Vaccinuri sau subiecte de tip conspirație. Avem oameni din întreaga lume cu viziuni diferite asupra lumii. Nu tuturor le pasă cine este președintele unei anumite țări. Tratați-vă unii pe alții cu respect ca pe colegi luptători ai cuvântului. Unele dintre subiectele noastre sunt greu de înțeles și necesită să fii matur, iar dacă nu știi, atunci ascultă pentru a câștiga cunoștințe și înțelegere și, sperăm, înțelepciune. Exact lucrurile pentru care vi se poruncește să le cereți lui Iehova și El le dă celor care cer.

Jas 1: 5  Dar dacă vreunul dintre voi îi lipsește înțelepciunea, să ceară de la Dumnezeu, care dă tuturor cu generozitate și fără ocara, și i se va da.

Sperăm că îi puteți invita pe cei care doresc să păstreze Tora să vină și să ni se alăture accesând linkul de mai jos. Este aproape ca un talk-show despre comunitatea de predare a Torei cu oameni din întreaga lume care participă și își împărtășesc cunoștințele și înțelegerile.

Începem cu niște muzică și apoi cu niște rugăciuni și parcă ai fi stat în jurul bucătăriei din Newfoundland, la o ceașcă de cafea și ne-am bucurat cu toții de compania celuilalt. Sper că într-o zi ne vei încuraja cu compania ta.

Slujbele de Sabat încep la 12:30 PM EDT, unde vom face rugăciuni, cântece și învățături începând cu această oră.

Midrashul Shabat va începe la aproximativ 1:15 est.

Vă așteptăm cu drag să vă alăturați familiei noastre și să ne cunoașteți pe măsură ce vă cunoaștem.

Joseph Dumond vă invită la o întâlnire programată Zoom.
Subiect: Sala personală de ședințe a lui Joseph Dumond

Alăturați-vă la Întâlnirea Zoom

https://us02web.zoom.us/j/3505855877

ID întâlnire: 350 585 5877
Mobil cu o singură atingere
+13017158592,,3505855877# SUA (Germantown)
+13126266799,,3505855877# SUA (Chicago)

Apelează după locația ta
+1 301 715 8592 SUA (Germantown)
+1 312 626 6799 SUA (Chicago)
+1 346 248 7799 SUA (Houston)
+1 669 900 6833 SUA (San Jose)
+1 929 436 2866 SUA (New York)
+1 253 215 8782 SUA (Tacoma)

ID întâlnire: 350 585 5877
Găsiți numărul dvs. local: https://us02web.zoom.us/u/kctjNqPYv0


Calendarul Perpetuu

Calendarul Perpetuu

Avem la dispoziție de pe site-ul nostru un calendar pe care îl puteți folosi pentru a ține evidența zilelor lunii în funcție de momentul în care orzul este copt și când este văzută luna. Tot ce trebuie să faci este să-l descarci. https://sightedmoon.com/perpetual-calendar/

Cu noul an pe cale să înceapă, puteți afla despre calendar pe măsură ce îl înregistrați. Acesta este un instrument grozav de avut și este gratuit pentru oricine dorește.

4 Comentarii

  1. Vă mulțumesc că ați împărtășit acest subiect important. Am pus această întrebare multor oameni în trecut: „Dacă Yeshua este mielul de Paște, atunci poate El să mănânce Paștele cu o seară înainte?” Dar nimeni nu părea să fie deranjat de asta. Mulțumesc că ai confirmat că nu sunt singurul.

    Kornelis

    răspuns
  2. Matei 26v17-18
    Acum, în prima zi a sărbătorii azimelor, ucenicii s-au apropiat de Isus și I-au zis: „Unde vrei să îți pregătim ca să mâncăm Paștele?”
    18 Și a zis: „Du-te în cetate la un om și spune-i: „Învățătorul zice: „Vremea Mea este aproape; Voi ține Paștele în casa ta cu ucenicii Mei.

    răspuns
  3. Joe
    De ce să stârnești așa bs? Evanghelia răspunde deja la toate întrebările, acum mergi și arunci această răsturnare asupra ei.

    Ultima cină a fost începutul zilei a 14-a și a murit între seara de 14 și 15. Așa le-au rupt picioarele celor doi criminali pe măsură ce începea șabatul, adică ziua 1 Matza. Oprește toate comentariile ăsta de cine știe de unde! Încerci să vinzi o altă carte? Ce rost are să înnebunești Evanghelia curată a Domnului nostru???

    răspuns
    • Dimpotrivă, Robert, acesta nu este BS. Am postat despre perioada dintre seri, explicând că în articolul nostru, https://sightedmoon.com/ben-ha-arbayim-or-between-the-evenings-when-is-it-2/
      Am urmat acel articol cu ​​articolul nostru despre cum să numărăm cele 6 zile ale lui Ioan, https://sightedmoon.com/after-two-days-is-passover-counting-the-six-days-of-john/ În acest articol v-am arătat cum a spus Yehshua chiar înainte de a-i trimite pe apostoli să pregătească camera în versetul pe care îl citați. Yehshua a spus că mai sunt două zile până la Paști. Și totuși în acea noapte au mâncat Ultima Super Mâncă. Așa a mințit Yehshua sau mulți dintre voi pur și simplu nu înțelegeți când trebuie sărbătorit Paștele.
      El este același ieri și astăzi și în veci. Deci El nu s-a schimbat când trebuia să fie mâncată masa de Paște. Se mănâncă după ce Mielul este ucis la sfârșitul zilei de 14. Yehshua a fost acel Miel de Paște și El a fost ucis la sfârșitul zilei de 14 așa cum au fost ei. După ce El a fost ucis, tot Iuda a mâncat masa de Paște la începutul zilei de 15.
      Și acesta este motivul pentru care postăm aceste buletine informative an de an, astfel încât frații să aibă timp să le studieze și să învețe adevărul, mai degrabă decât să continue să urmeze învățăturile false. Nu este BS. Dar se face în dragoste. Nu săpa doar în vindecări. Învață să te arăți aprobat de Iehova. Sabatul și Zilele Sfinte sunt teste. Ai de gând să treci acest test?

      răspuns
      • Bine Joe. Dar celelalte evanghelii care spun că a ținut Paștele? Matei Mark Luke? De ce nu poți aborda această discrepanță?

        Celelalte articole ale tale nu înseamnă nimic că există versete contradictorii fără răspuns și care nu sunt citate în aceeași învățătură.

        Lipiți Scripturile, altfel această învățătură este inutilă și nu va face decât să divizeze și mai mult Biserica. Asta e agenda ta? Doar Joe poate fi vreodată autoritatea?

        Treci testul? Joey? Cine te trage la răspundere? Numai tu poți fi exact? Articolul meu spune asta, așa că este adevărat……bs

        răspuns
        • Această învățătură este inutilă și este o erezie. A susține tradițiile și obiceiurile rabinice, cum ar fi Postul întâiului născut și mutarea Paștelui la prima zi a Azimilor creează confuzie din simplitatea scripturilor și nu trebuie să adăugăm sau să o eliminăm.

          Postul întâiului născut NU este menționat în Tora. Singura zi de post ca o poruncă cerută în Tora este ziua de sărbătoare a Zilei Ispășirii. Perioadă.

          Această tradiție provine din Talmud pe care ar trebui să-l evităm ca ciuma. Talmudul este coloana vertebrală a iudaismului și a misticismului evreiesc (cabala). Cabala și misticismul sunt arte ezoterice întunecate. Din nou, orice este legat de Talmud se bazează pe ezoteric și nu este nimic sfânt în el. Dacă oamenii nu mă cred, accesează Chabad.org, care este organizația care promovează iudaismul și nici măcar nu ascund faptul că Talmudul este fondat pe misticismul evreiesc.

          Matei 15: 6-9
          6 Și nu cinstiți pe tatăl său sau pe mama sa, el va fi liber. Astfel, ați făcut ca porunca lui Dumnezeu să fie fără efect prin tradiția voastră. 7 Ipocritilor, bine a proorocit Isaia despre voi, zicând:
          8 Poporul acesta se apropie de mine cu gura și Mă cinstește cu buzele; dar inima lor este departe de mine. 9 Dar degeaba se închină Mie, învățând ca doctrine poruncile oamenilor.

          răspuns
        • Shalom:

          Trimit următoarele, ca răspuns la problema ridicată de Robert în buletinul informativ de săptămâna trecută „Dar celelalte evanghelii care spun că a ținut Paștele? Matei Mark Luke? De ce nu puteți aborda această discrepanță?, și ecou de JW Brakebill Jr., etc.

          Discrepanța Paștelui în Evanghelii – Matei, Marcu și Luca fiind diferiți de Ioan

          Shabbat, 13/01-02, 5860/5861
          (sâmbătă, 1 februarie 2025)

          Dar celelalte evanghelii care spun că a ținut Paștele? Matei Mark Luke? De ce nu poți aborda această discrepanță? (Robert – 24 la 01:2025)
          https://sightedmoon.com/the-pidyon-haben/

          Matei 26:17-20 (NKJV)
          Isus sărbătorește Paștele împreună cu ucenicii Săi
          17 În prima zi a sărbătorii azimelor, ucenicii s-au apropiat de Isus și I-au zis: „Unde vrei să îți pregătim ca să mâncăm Paștele?”
          18 Și a zis: „Du-te în cetate la un om și spune-i: „Învățătorul zice: „Vremea Mea este aproape; Voi ține Paștele în casa ta cu ucenicii Mei.” '”
          19 Deci ucenicii au făcut cum le poruncise Isus; și au pregătit Paștele.
          20 Când s-a făcut seara, El s-a așezat cu cei doisprezece.

          Marcu 14:12-17 (NKJV)
          Isus sărbătorește Paștele împreună cu ucenicii Săi
          12 În prima zi a Azimilor, când au junghiat mielul de Paște, ucenicii Lui I-au zis: „Unde vrei să mergem și să pregătim ca să mănânci Paștele?”
          13 Și a trimis pe doi dintre ucenicii Săi și le-a zis: „Duceți-vă în cetate și vă va întâmpina un om care duce un ulcior cu apă; urmează-l. 14 Oriunde va intra, spuneți stăpânului casei: „Învățătorul spune: „Unde este camera de oaspeți în care să mănânc Paștele cu ucenicii Mei?” '15 Atunci el vă va arăta o încăpere mare de sus, mobilată și pregătită; acolo pregătește-te pentru noi.”
          16 Ucenicii Lui au ieșit și au venit în cetate și au găsit așa cum le spusese El; și au pregătit Paștele.
          17 Seara a venit cu cei doisprezece.
          Nota de subsol d. Marcu 14:12 sacrificat

          Luca 22:7-16 (NKJV)
          Isus și ucenicii Săi pregătesc Paștele
          7 Atunci a venit ziua azimelor, când Paștele trebuia să fie ucis. 8 Și i-a trimis pe Petru și pe Ioan, zicând: „Duceți-vă și pregătiți-ne Paștele, ca să mâncăm.”
          9 Atunci ei I-au zis: „Unde vrei să ne pregătim?”
          10 Și le-a zis: „Iată, când veți intra în cetate, vă va întâmpina un om care duce un ulcior cu apă; urmează-l în casa în care intră. 11 Atunci să-i spui stăpânului casei: „Învățătorul îți spune: „Unde este camera de oaspeți, unde să mănânc Paștele cu ucenicii Mei?” '12 Atunci el vă va arăta o cameră de sus mare, mobilată; acolo pregătește-te.”
          13 Deci s-au dus și au găsit așa cum le spusese El și au pregătit Paștele.
          Isus instituie Cina Domnului
          14 Când a venit ceasul, El S-a așezat și cei doisprezece apostoli cu El. 15 Atunci El le-a zis: „Cu o dorință fierbinte am dorit să mănânc Paștele acesta cu voi înainte să sufăr; 16 căci vă spun că nu voi mai mânca din el până când se va împlini în Împărăția lui Dumnezeu.”
          Note de subsol
          o. Luca 22:7 Sacrificat
          b. Luca 22:14 NU omite doisprezece

          1: Relatările de mai sus nu sunt în conformitate cu Tora și alte pasaje din Vechiul Testament. Pasajele din Vechiul Testament indică faptul că jertfa de Paște ar trebui să aibă loc pe 14, nu în prima zi a azimelor, conform Marcu 14:12 și Luca 22:7. Vezi Exod 12:6; Levitic 23:5; Numeri 9:3; Numeri 28:16; Iosua 5:10; 2 Cronici 35:1; Ezechiel 45:21.

          2: Chiar și când se făcea în a doua lună, tot trebuia să fie pe 14: Numeri 9:11; 2 Cronici 30:15.

          3: Dacă sunt luate așa cum sunt, pasajele de mai sus ar avea ultima masă a lui Yeshua cu discipolii săi înainte de răstignirea Sa fiind la sfârșitul zilei de 15, conform Matei 26:20 și Marcu 14:17, caz în care, el ar fi ratat timpul prescris. dacă ar fi murit ca Mielul Paştelui. În Matei 26:20, expresia „Când a venit seara...”, indică faptul că conversația inițială a lui Yeshua cu ucenicii săi despre Paști nu a fost seara, deoarece seara nu venise încă. Așadar, dacă aceasta ar fi fost prima zi a azimelor (a 15-a din 1), masa ar fi trebuit să fie la sfârșitul zilei, întrucât conversația ar fi avut loc înainte de seară, întrucât seara nu venise încă. Dacă Yeshua a mâncat Paștele așa cum au indicat Matei, Marcu și Luca, pe ce bază nu ar fi fost aceasta o încălcare a Torei și a propriilor sale cuvinte din Matei 5:17-20 „Nu am venit să desființez legea” ?

          4: Un alt punct care sugerează că această ultimă masă nu a fost Paștele este folosirea cuvântului grecesc artos, care indică pâinea cu drojdie. Cu toate acestea, Paștele urma să fie mâncat cu azime: „Atunci ei vor mânca carnea în noaptea aceea; prăjite în foc, cu azime și cu ierburi amare să o mănânce” (Exod 12:8, NKJV). Vezi și Deuteronom 16:3-4.

          5: Spre deosebire de relatările găsite mai sus în Matei, Marcu și Luca, Evanghelia după Ioan este în conformitate cu diferitele pasaje din Vechiul Testament.

          6: Ioan identifică ultima masă a lui Yeshua înainte de răstignirea Sa ca fiind înainte de Paște: „Acum înainte de sărbătoarea Paștilor...” (Ioan 13:1, NKJV).

          7: De asemenea, Ioan identifică că încercarea lui Ieshua, care a avut loc după această ultimă masă cu ucenicii săi, ca fiind înainte de Paști: „Atunci L-au dus pe Isus de la Caiafa la Pretoriu și era dimineața devreme. Dar ei înșiși nu au intrat în pretoriu, ca să nu se pângărească, ci ca să mănânce Paștele.” Vezi și Ioan 18:39.

          8: Ioan 19:14 identifică ziua răstignirii lui Yeshua (care, după Ioan, a fost după ultima masă) drept „Ziua pregătirii pentru Paști”: „Acum era ziua pregătirii pentru Paști și cam în ceasul al șaselea. . Și a zis iudeilor: „Iată regele vostru!”

          9: Ioan 19:31 identifică evenimentele crucificării ca fiind înainte de „Sabat”, o referire probabilă la Prima Zi a Azimilor. Dacă atât relatarea lui Ioan, cât și cea a lui Matei, Marcu și Luca sunt diferite, este posibil ca ambele să nu fie corecte.

          10: În plus, este destul de demn de remarcat faptul că Pavel în reinstituționalizarea comemorării „cinei de pe urmă a lui Yeshua înainte de moartea sa” în 1 Corinteni 11:17-34 nu face absolut nicio referire la aceasta ca fiind Paștele. Acest lucru este similar cu relatarea din Ioan 13, unde masa nu este denumită Paște.

          11: În contrast, în 1 Corinteni 5:7, Pavel se referă la Yeshua (Hristos) drept „Paștele nostru”. Dacă Cina cea de Taină ar fi fost Paștele, sau chiar sinonimă cu aceasta, de ce nu s-ar fi referit Pavel la aceasta în 1 Corinteni 11, asemănător cu referirea lui la Yeshua ca „Paștele nostru” din 1 Corinteni 5:7? Și de ce nu sa referit Ioan la masă ca fiind Paștele în capitolul 13, referință pe care a folosit-o mai târziu în 18:28, 39; și 19:14 și 19:31?

          12: Alte puncte de luat în considerare ar putea include faptul că Ioan nu a fost doar un martor ocular la activități foarte notabile în slujirea lui Yeshua, ci și mai semnificativ este faptul că el a fost foarte probabil parte din cercul său interior, în timp ce autorii din alte Evanghelii nu au fost.

          13: Deși nu pretind că avem toate răspunsurile la problema de mai sus în acest moment, este foarte posibil ca referințele din Matei 26 și Luca 21, menționate mai sus, să fie simple regurgitări din Evanghelia după Marcu, deoarece este au acceptat pe scară largă faptul că atât Matei, cât și Luca l-au folosit pe Marcu ca sursă în alcătuirea propriilor înregistrări ale Evangheliei; prin urmare, toate trei fiind cunoscute ca evanghelii sinoptice și fiind diferite de relatarea lui Ioan în privința celor abordate aici. În acest sens, găsim în Introducerea Evangheliei după Luca în New American Bible, 2010 Revised Edition (al șaselea paragraf), următoarele:
          „Printre sursele probabile pentru alcătuirea acestei Evanghelii (Luca 1:3) se numără Evanghelia după Marcu…”
          „Unii susțin că Luke l-a folosit pe Marcu doar ca o sursă complementară pentru a completa materialul pe care l-a luat din alte tradiții.”

          14: În mod similar, introducerea lui Matei (paragrafele 20-22) afirmă:
          „Vechea tradiție conform căreia autorul a fost discipolul și apostolul lui Yeshua pe nume Matei (vezi Matei 10:3) este de nesuportat deoarece Evanghelia se bazează, în mare parte, pe Evanghelia după Marcu (aproape toate versetele acelei Evanghelie sunt folosite în asta)…”
          „Autorul necunoscut... a atras nu numai din Evanghelia după Marcu, ci și dintr-un mare corp de material (în principal, cuvintele lui Yeshua)... care corespunde, uneori exact, materialului găsit și în Evanghelia după Luca.”

          15: În concluzie, următoarele întrebări sunt relevante pentru problema de mai sus și sunt transmise pentru un posibil răspuns:
          • Dacă relatarea găsită în Matei, Marcu și Luca este corectă, cum nu ar fi fost aceasta o încălcare a Torei și a propriilor sale cuvinte conform Matei 5:17-20 „Nu am venit să desființez Legea”, deoarece Yeshua a vrut a trebuit să schimbe timpul Paștelui așa cum a fost poruncit în Tora?
          • Deoarece relatarea lui Ioan (care a fost martor ocular) și relatarea găsită în Matei, Marcu și Luca (care probabil nu au fost martori oculari) sunt diferite, ceea ce determină ca relatarea găsită în Matei, Marcu și Luca să fie acceptată peste contul găsit în John?

          Shalom

          răspuns
  4. Acum, în prima zi a sărbătorii azimelor, ucenicii s-au apropiat de Isus și I-au zis: „Unde vrei să îți pregătim ca să mâncăm Paștele?”
    18 Și a zis: „Du-te în cetate la un om și spune-i: „Învățătorul zice: „Vremea Mea este aproape; Voi ține Paștele în casa ta cu ucenicii Mei.

    răspuns
    • Veți câștiga întotdeauna aceste argumente mărunte, deoarece site-ul dvs. este site-ul dvs., iar administrația dvs. se ocupă de conținut.

      În lumea reală, când ești responsabil pentru împărțirea unui grup unificat, vei culege consecințe imediate

      De aceea ți-am spus demult că nu ești liderul aleșilor. Ești doar un tip cu un site web. Modul în care te tratezi cu frații și surorile de-a lungul anilor este disprețuitor.

      Poate de asta ești divorțat?

      Sunt copiii tăi prin preajmă?

      Hei Joe, sunt lucruri serioase. Poate ar trebui să vă regândiți cum tratați oamenii în viitor?

      Trebuie să ai întotdeauna dreptate?

      Să recunoaștem... te înșeli destul de mult.

      Ați prezis război în SUA și UE pentru 2020

      Greșit

      Ai spus că triburile vor fi consumate la figurat

      Greșit

      Acum suntem în ani de captivitate...

      Unde este captivitatea?

      Te-ai înșelat în privința lui Trump

      Te-ai înșelat în multe lucruri

      Acesta este doar un site web

      Adevărata împărăție a lui Dumnezeu este în poporul Său și tu îi împarti cu aroganța ta.

      Ceea ce ai mâncat, s-ar putea să-ți revină Joey.

      Poate că nu ai o înțelegere a lucrurilor, Joey...

      Vom vedea

      răspuns
      • Este foarte trist Robert că ai o astfel de furie în viața ta, nu sunt de acord cu Joseph 100% din timp, dar în peste 95% din timp a înțeles bine ceea ce învață Biblia. Un lucru pe care trebuie să ne amintim este că cuvântul lui YHWH nu este niciodată greșit, DAR traducerea cuvântului său poate fi greșită. a avea Biblia tradusă din limba sa originală poate aduce cu sine erori. Am un podcast pe care l-am ascultat o dată de rabinul Brian Stephens, numit Problemele de Paște. discursul a fost ținut atunci când era hirotonit Tom Bradford de la slujirile Clasei Torah. Una dintre erorile despre care a vorbit rabinul Stephens este una pe care ați menționat-o mai sus, în Evangheliile lui Mathew, Mark și Luke.

        În Matei 26:2 știți că după două zile este sărbătoarea Paștelui și Fiul Omului este trădat pentru a fi răstignit.

        Acum, în Mishnah există o dezbatere despre a 14-a zi a Nissan, dacă cineva poate lucra sau nu. Școala din Hillel spune că poți până la prânz. Școala din Shammai spune că nu poți deloc. Toată pregătirea pentru Paște și pâinea nedospită trebuie făcută în a 13-a zi de Nissan înainte de apusul soarelui. Și Yeshua și ucenicul lui de unde erau? Galileea și se spune în mishna că galileenii au urmat învățăturile lui Shamai.

        Matei 26:17 În prima zi a sărbătorii azimelor, ucenicii s-au apropiat de Isus, și I-au zis: „Unde vrei să-ți pregătim să mănânci Paștele?

        Acum știm cu toții că este greșit, nu așa au spus ucenicii, pentru că nu poți avea azime înainte de Paști. deci ce este in neregula? Ei bine, rabinul subliniază că în limba originală era ceva numit caz dativ (dacă așa se scrie), ceea ce însemna că era „de dragul” sau „în scopul” primei zile de pâine nedospită. discursul pe care îl ține este de aproximativ 50 de minute și are alte probleme de Paște, pe care ateii le folosesc împotriva Bibliei. Sper că acest lucru ajută.

        răspuns
  5. Marcu 14:12 și Luca 22:7 spun amândoi că în ziua în care a fost ucis mielul Paștilor, ucenicii l-au întrebat pe Domnul unde ar trebui să ia masa.

    De ce mergi împotriva scripturilor? Care este agenda ta? Numai tu poți avea dreptate? Toți ceilalți sunt doar proști???

    răspuns
  6. Mulțumesc Iosif: Mulți dintre frații noștri evrei practică Pidyon Ha’ben – cinci sicli dat în memoria întâiului născut cruțat de a zecea ciumă. De asemenea, Postul Întâiului Născut este încă ținut cu o zi înainte de masa Paștilor (a 14-a înainte de începerea zilei de 15 azime). Am citit că galileenii au respectat obiceiuri și tradiții care nu sunt păstrate în Iudeea. Bineînțeles că nu-mi amintesc sursa. Petru

    răspuns
  7. Învățătură bună, Joseph. Dar mai am o întrebare. Dacă ar fi să mâncăm Mielul Paștelui care simbolizează Mesia nostru, pe 15; atunci nu ar trebui să mâncăm pâinea și vinul pe 15, deoarece asta simbolizează acum Mesia nostru? Este clar că Isus a schimbat simbolul mielului cu simbolurile pâinii și vinului; dar ne spunea și El să schimbăm data la data de 14 așa cum ne-au învățat mulți?

    răspuns
  8. Joseph și Cititorii
    De ce i-a spus Hashem lui Moise să spună israeliților, în ceea ce privește animalele pentru masa de Paște, „... ia-le de la oi sau de la capre” Exodul Capitolul 12. Banebdjed era zeul berbec egiptean – citește oile, în timp ce zeul egiptean Djedet este arătat cu cap de capră. Mănâncă oricare și ai pângări două dintre principalele diete egiptene, cu alesul lui Hashem scuipat în fața lui Faraon. Nu avea nimic de-a face cu Isus ca Mielul lui Dumnezeu. Îmi pare rău. Petru

    răspuns
  9. Shalom Joseph, scrii atât de mult, IGNORĂ atâtea scripturi și problemele create de narațiunile tale, un scurt comentariu este insuficient. Dar site-ul tău este să spui orice vrei să spui/predai, adevăr sau nu. Doar să știi, fratele meu, că Iehova va judeca învățăturile tale! Dacă nu puteți răspunde la întrebări dificile; dacă ignorați scripturile, atunci înțelegeți, după toate probabilitățile, este posibil să predați o doctrină greșită.

    Ți-ai început buletinul informativ cu: „Dacă Yeshua nu a săvârșit Paștele în noaptea dinainte de a muri,…” ASTA ESTE O PREZUMIEȚIE DIN PARTEA VOASTRA, NU CE A spus YESHUA! Dar EL A ținut Paștele în noaptea în care a fost trădat!

    Lucrezi la o PREZUMERE că Yeshua, ca Dumnezeu în trup, NU ȘTIA la fel de mult ca evreii păcătoși, în ceea ce privește „când” să țină Paștele. ATENȚIE, frate, TU ÎL JUDECCI pe DUMNEZEU! Yeshua ȘTIA adevărul, chiar dacă evreii păcătoși nu știau! Rom 3:4. „… Dumnezeu să fie adevărat, deși fiecare om este mincinos!” Învățați că Dumnezeu nu știa când să respecte ziua Lui poruncită? Dar evreii au făcut-o? Nu vezi problema aici? Yeshua/Isus s-a referit la această ultimă masă ca fiind Paște în mai multe rânduri, așa că a fost Paște! Indiferent ce scriu alți versete sau autori, a concluziona altfel înseamnă a concluziona că Dumnezeu este greșit, greșit sau mincinos! Cuvintele lui Yeshua sunt de AUR, în timp ce toate ale noastre sunt doar cârpe murdare! El este Rege, Stăpân, Creator și ai îndrăzneala de a te opune sau contesta Cuvintele Lui?

    De ce Iuda și Înaltul Preot au făcut afaceri în marea Ziua Sfântă? Nu au făcut-o! Au făcut afaceri în porțiunea de seară a zilei de 14, în orele serii după încheierea zilei de 13. Înalta Ziua Sfântă nu a avut loc până la apusul soarelui, începând cu data de 15! Efectuați o căutare e-Sword pentru cuvintele „sfânt” și „Paște”. Ele nu apar împreună în KJ, MKJV, LITV (traducere literală de către profesorul Jay Green), YLT (Traducere literală pentru tineri, etc..., cu excepția cazului în 2 Cronici 35:13, unde Paștele nu este denumit „holt”, dar că ei A prăjit mielul în timp ce umplea ofrande sfinte în oale.) Paștele nu este o zi sfântă pentru că Iehova NU A declarat Paștele ca ZI SFANTĂ! (Dar El a făcut-o pe a 15-a)

    Ați început pe o fundație defectuoasă, PRESUMIND că Paștele și Azimele sunt ACEEAȘI ZI! NU ASA! Paștele a avut loc în jurul miezului nopții în noaptea de 14, iar Sărbătoarea ULB este pe 15! DOUA EVENIMENTE SEPARATE! DOUA ZILE SEPARATE! Sângele mieilor trebuia să fie pe stâlpii ușii ÎNAINTE de miezul nopții, așa că mielul TREBUIA să fie înjunghiat între apus și întunericul real, aproximativ 30-70 de minute ÎN PORȚIA DE SEARA A zilei de 14. Sărbătoarea ULB are loc în MÂINE DE DUPĂ Paște. Vrei dovada? Iosua 5:10-12. Dacă cineva numără greșit orele de lumină ale zilei de 14 ca „mâine” după Paște (rețineți că Dumnezeu numără zilele seară la seară, la apus până la apus, întunericul la întuneric, așa că lumina zilei era încă ziua de 14, nu mâine;) sau dacă numiți corect apusul zilei de 15 ca început de „mâine”; oricum, sărbătoarea ULB, URMEAZĂ Paștele. NU, așa cum înveți, că ULV are loc și apoi îngerul morții a trecut peste la miezul nopții, ~ 6 ore în ULV. Ignorați adevărul despre scripturi, la fel ca și evreii în crearea „tradițiilor” lor! Numeri 33:3, de asemenea, identifică/clarifică faptul că ziua de 15 este a doua zi DUPĂ Paște.

    Narațiunea ta pune întrebări la care nu poți răspunde, (probabil pentru că narațiunea ta este anti-scripturală, dar se bazează pe tradiții evreiești păcătoase;) așa că IGNORAȚI scripturile și întrebările pe care le ridică narațiunea ta. A fi incapabil să răspunzi la întrebări TREBUIE să lovească o coardă care să te avertizeze că ar putea exista o problemă cu ceea ce predai. Nu ar trebui să „presupunem” că avem întotdeauna dreptate! Aceasta nu este umilința așa cum o caută Iehova, ci ego-ul personal.

    Luați în considerare acest lucru. DACĂ mielul este ucis la ora 3:35, unde este timpul de agățare/sângerare/gătire ÎNAINTE să înceapă Sărbătoarea ULB doar câteva ore mai târziu? Dacă au gătit mielul chiar și pentru un minut după apusul soarelui, nu lucrau în Sabatul Zilei Înalte? Și cum rămâne cu focul? Ex 3:3 „Nu aprindeți foc în Sabat”. (include și Sabatele Înalte.) Alimentarea focului ar fi fost și ea o muncă. Deși spui că mielul se poate găti în 5-30 ore, te provoc să gătești un miel întreg de 40-3# – cap, măruntaie și tot, unde NIMIC nu este crud, în doar 5-60 ore. Nu ar fi brad să mănânci. Ars până la o culoare crocantă la exterior și crud în măruntaie. Asta vine de la cineva care a gătit de XNUMX de ani!

    Odată am prăjit un curcan eviscerat și dezghețat pe o scuipă în șemineu de Ziua Recunoștinței un an. Trei până la trei ore și jumătate în șemineu. S-a rumenit bine pe dinafară, aproape ars, iar carnea întunecată era încă prea crudă, iar la mijloc, de mâncat. Un miel cântărește de două ori mai mult decât un curcan și Paștele mai avea și capul și măruntaiele de gătit. 3-5 ore este un timp de gătit mult prea insuficient. Doar arată lipsa ta de talente culinare.

    Și din moment ce orice rămas până dimineața urma să fie ars cu foc, cum ar fi putut Israel să ardă resturile în dimineața zilei de 15, o zi înaltă? Mai ales când, dacă plecau în noaptea de 15, nu ar fi fost acolo să ardă resturile.

    Ca să nu mai vorbim că Israelul nu trebuia să-și părăsească casa până dimineața în noaptea Trecerii. Ex 12:22. Deci „cum” ar fi putut pleca în noaptea de 15 fără a încălca această poruncă? (adică, dacă Paștele a avut loc pe 15 când predați.) Ignorați ADEVARUL și poruncile lui Dumnezeu pentru că începeți cu o fundație greșită. Dacă cineva începe o ecuație matematică crezând că 1+1 = 3, este probabil ca matematica lor să fie corectă? Îndoielnic.

    Înțeleg cum ai ajuns la „între seri”. Și NU mă îndoiesc că „tradițiile” iudaice s-au dezvoltat în acest mod de-a lungul secolelor și au fost înregistrate așa cum ați citat. DAR, după narațiunea ta, mielul a fost ucis în orele zilei de 14, NU seara, așa cum Dumnezeu numără zilele în Geneza 1. Apoi, după narațiunea ta, Paștele a avut loc în următoarea zi/noapte, deoarece seara zilei de 15 a avut loc. început la scurt timp după ce mielul a fost ucis la apus? Aceasta nu înseamnă să mănânci în „aceeași zi”. Voi/evreii ați făcut Paștele o afacere literală de 2 zile, după cum Iehova numără timpul în Gen 1!

    SINGURELE adevăruri despre Paștele ORIGINAL TREBUIE să vină de la cei care l-au experimentat, Moise și Iosua, (și Yeshua Mesia, desigur.) Toate celelalte scrieri ale oamenilor, inclusiv Iosif, trebuie să ia în considerare practicile false și schimbările introduse de-a lungul secolelor. .

    Acest lucru are TOTUL de-a face cu Midrașul de săptămâna trecută, „urechi pentru a auzi/ochi pentru a vedea”. (Ceea ce învață Duhul!)

    Nu am DOVADA CÂND CÂND a luat Iehova decizia, probabil la incidentul vițelului de aur de la Sinai, dar după ce a umilit națiunea Israel cu sclavie timp de 400 de ani, după ce au văzut urgiile puternice eliberate asupra Egiptului, moartea întâiului născut egiptean. , după ce au fost conduși și protejați de nor și stâlpul de foc, după ce a văzut Marea Roșie despărțită pentru ca ei să scape, în timp ce Dumnezeu a primit slavă peste armata egipteană puternică, după ce a mâncat mană furnizată 6 zile pe săptămână de Iehova, după ce și-a auzit vocea Magnificială tunând de pe vârful Muntelui Sinai, a fost nevoie de doar 40 de zile de la plecarea lui Moise pentru ca ei să se răzvrătească și să facă un vițel de aur, până în punctul în care Iehova era gata să-i anihileze pe toți. Nu „știu”, dar mi-aș imagina că ar fi putut fi și în acest moment când Iehova a decis că Își va întoarce fața de la ei cândva în viitor pentru a vedea ce s-a întâmplat cu ei, deoarece în Cuvintele Sale, ei erau copii. in care NU A FOST CREDINTA! Citește Deu 32:20

    În această perioadă de timp a deciziilor, El ia dezvăluit lui Moise, de asemenea, că nu i-a dat lui Israel ochi să vadă sau urechi să audă. Deu 29:4.

    Mai târziu, în Isaia 6:9-10, El trimite, practic, același blestem care îi orbește pe oameni să nu vadă, să audă și să înțeleagă cu inima lor, PENTRU CĂ REFUZĂ SĂ CREDĂ ȘI SĂ SE SUSPUNDĂ acestei Ființe Atotputernice, Prea Glorioase, Prea Magnifica, Sfântă, Dreaptă. Iehova.

    Mesia face referire la aceste versete din Isaia 6:9-10 în Matei 13:14-15, iar în versetul precedent (13:13) El afirmă că acesta a fost FOARTE MOTIVUL pentru care a vorbit în pilde, astfel încât, văzând, ei nu au văzut , iar auzind nu au auzit. Yeshua/Yehovah NU a intenționat ca populația generală să înțeleagă pe vremea lui Moise, pe vremea lui Yeshua, nici chiar astăzi! PRIMIȚI ASTA! Acesta este DE CE avem atât de mulți predicatori/învățători falși cu atâtea opinii, PENTRU CĂ EI NU ÎNȚELEG NICIO adevărul, Căile și gândurile Lui! Isaia 55:8-9 Ei pot „crede” că Îl cunosc pe Dumnezeu, dar nu îl cunosc. În scripturi ni se spune nu numai „cum” să trăim drept, cum să ne tratăm pe aproapele nostru, ci și ce trebuie să credem, așa cum ne-a învățat Duhul Sfânt, NU alți oameni! Ioan 6:45, Isaia 54:13, Ioan 16:13, 14:26. Oamenii încearcă să uzurpe poziția Duhului Sfânt, să-I ia slujba în sine, spunându-le altora ce trebuie să credem!

    Câți dintre noi ascultăm, depind DOAR de Duhul Sfânt al lui Dumnezeu pentru a ne călăuzi în tot adevărul? Sau îi ascultăm pe Graham, Swaggart, Stanley, Armstrong, Dumond, alți comentatori, autori, predicatori și rabini? CINE ascultă ceea ce învață Duhul Sfânt al lui Dumnezeu (care este scriptural), în timp ce RESPINGE învățăturile/doctrinele semenilor lor? Cei care ascultă Duhul sunt cei pe care Dumnezeu le dă ochi pentru a vedea, urechi pentru a auzi și o inimă/minte pentru a-L înțelege pe El și ADEVĂRURILE Sale! Orbirea minții, vălul sau acoperământul vine de la El, DOAR EL îl poate îndepărta astfel încât să avem ochi să vedem și urechi să auzim CE ÎNVĂȚĂ DUHUL. Dar pentru că Israel a făcut vițelul de aur, respingând astfel pe Iehova, pentru că Israel L-a respins pe Iehova ca Rege al lor în zilele lui Samuel, 1 Sam 8:7, 10:19; pentru că evreii l-au respins pe Yeshua ca Mesia lor în urmă cu ~2,000 de ani, acel văl a rămas peste mintea lor, astfel încât ei să nu aibă ochi să vadă, urechi să audă sau o minte/inimă de înțeles.

    Și mă tem pentru tine, fratele meu, pentru că NUMAI în Yeshua Mesia se ridică acel văl. 2 Corinteni 3:15-16. Din moment ce îți sapi în călcâie, căutând continuu să provoci Paștele/autoritatea dată de Dumnezeu lui Mesia, pentru că vrei să înveți că Dumnezeu în trup a greșit, a greșit sau a mincinos, nu pot să nu mă întreb dacă vălul tău rămâne. Pentru că nu poți răspunde la întrebări simple și rezonabile cu privire la învățăturile tale, pentru că nu poți explica cum, conform calendarului tău, fiecare dintre cele șase zile premergătoare mileniului are doar 980 de ani în loc de 1,000 de ani fiecare; pentru că nu poți explica de ce primul ciclu sabatic după un Jubileu nu este de 7 ani prin învățătura ta, ci de 6. Pentru că nu poți explica unde sunt ceilalți 120 de ani de la sfârșitul calendarelor tale, 120 de jubileuri x 49 = 5880 de ani până la mileniu, unde sunt ceilalți 120 de ani până la 6,000? Și să crezi că toată această lucrare calendaristică este nulă și neavenită pur și simplu pentru că ai început cu premisa greșită, că ciclurile jubiliare au fost la fiecare 49, în loc de 50 de ani, așa cum ne învață scripturile. Există mult prea multe întrebări la care nu poți răspunde cu privire la „perspectivele tale”. Prin urmare, se pare că vă rămâne vălul, fără ochi să vadă și fără urechi să audă CE ÎNVĂȚĂ DUHUL SFÂNTUL! (nu neapărat să văd pur și simplu „modele”, ca în misticismul și numerologia evreiască.)

    Dar, nefiind încă citit buletinul informativ, mă tem, fratele meu, că ai pornit pe o bază greșită. Se pare că credeți mai degrabă în învățăturile oamenilor (evrei) decât în ​​Cuvintele lui Yeshua Iehovah. Când spunem că Dumnezeu în trup, Yeshua/Isus, nu a respectat Paștele pe baza definiției omului a cuvântului grecesc „artos”, contestând dacă El a recunoscut Paștele așa cum a spus El că este, atunci noi/voi se pare că avem o problemă cu a crede în Dumnezeu și în Cuvântul lui Dumnezeu. Cuvintele lui Yeshua stăpânesc orice și orice, alți bărbați spun, scriu sau înregistrează.

    Și este „posibil” să nu vă răzgândiți sau să înțelegeți. În 2 Tes. 2, DUMNEZEU trimite o amăgire puternică pentru a-i face pe oameni să creadă ceea ce este fals, în special pe cei care cred mincinoși fără lege precum Trump. În Ioan 12:40, Romani 11:7. El a orbit ochii oamenilor, le-a împietrit inimile, astfel încât oamenii să nu înțeleagă nici atunci, nici acum. 2 Corinteni 13:13-16 El a pus un văl, o acoperire peste mintea oamenilor. Deși luat când cineva crede ÎN Yeshua. Dacă Îl numim mincinos și spunem că El nu a sărbătorit Paștele când exact asta s-a referit la Cina cea de Taină, atunci NU SUNTEM încă ÎN (ÎN) Mesia! Nu putem spune sau crede că El greșește sau este un mincinos și să fim în bunătatea Lui.

    Dar lucrul frumos cu acest văl care este peste mintea tuturor. Iehova îl îndepărtează în Isaia 25:7.

    Acum cred că vă pot citi buletinul informativ acum, deoarece v-am adresat „prefață”. Paștele și Azimele sunt DOUĂ ocazii separate în DOUĂ zile separate, conform Cuvânturilor lui Iehova către Moise și Iosua. Evreii cu tradițiile lor au tulburat apele înțelegerii adevărului lui Iehova! Asta și dorința fiecărui om de a crede ceea ce vor să creadă, apoi caută scripturi pe care să le răsucească în efortul de a-și justifica comportamentele și concluziile. Citiți Gen capitolul 1.

    Pe faţa adâncului era întuneric. Întunericul a precedat lumina. Întunericul se numește noapte sau seară, lumina este orele de veghe, luminate de soare ale zilei. DAR împreună fac o ZI. A fost seară (întuneric/noapte) și a fost dimineață (lumină/zi) dar împreună au făcut o zi. Iehova face o distincție clară între seara și dimineața pe care ochiul o poate vedea.

    Definițiile voastre „între seri” tulbură această distincție a lui Iehova Dumnezeu, deoarece evreii au ajuns în mod evident în punctul în care EI DECIDEREA că orele în scădere ale zilei, în orele spre apusul soarelui, făceau parte din seară. Asta NU este ceea ce învață Gen 1! Acesta este un concept evreu bastardizat, NU ceea ce învață Iehova.

    Și apropo, nu a fost intenționat să fie un sacrificiu de dimineață și un sacrificiu de după-amiază târziu în aceeași zi luminată. Trebuia să fie un sacrificiu de SEARA când noaptea începea ziua, urmat de un sacrificiu de dimineață când orele de lumină începeau ziua luminată. Într-un sistem continuu de ardere de tot, ar fi ușor să le amestecăm oarecum pe cele două, luați în considerare metoda omului de a număra timpul, acolo unde s-ar putea decide că jertfa de dimineață a fost primul, începând cu ziua. GREŞIT! Jertfa de seară (noapte) a început ziua și a fost PRIMUL, urmat de jertfa de dimineață (al doilea.) Pentru a cunoaște ADEVĂRUL trebuie să recunoaștem și să respectăm Căile și învățăturile lui Iehova, NU ale omului!

    răspuns
    • Uimitor cât de multe ai de spus că nu ai citit buletinul informativ din propria recunoaștere. Trist de fapt.

      răspuns
      • Am avut atâtea de spus pe baza declarațiilor tale de deschidere. LAUGH OUT LOUD

        răspuns
    • Bună, JW Brakebill Jr,

      Nu se spune că o împărăție care este divizată nu va dura? Cred că sunt multe de spus despre Cuvântul lui Dumnezeu și există multe informații care nu sunt greșite în biserici. Dar cele mai mari întrebări sunt cum ne descurcăm cu asta și cum discutăm chestiunile la îndemână și să nu mergem și să ne aruncăm noroi unii altora.

      Cum poți explica pur și simplu că Yeshua a murit ca mielul nostru de Paște (în după-amiaza înainte de apusul soarelui, când se presupune că mieii trebuie tăiați) și a mâncat deja aceeași masă cu o seară înainte?

      Și încă un lucru pe care l-am citit în comentariile voastre, când numărați din fluturarea snopului sau Omerul orzului timp de 7 săptămâni începi în prima zi (duminică) a săptămânii și numeri 49 de zile, a doua zi este ziua 50 nu?
      Dar dacă te uiți la ce zi a săptămânii este acea zi, este și prima zi a săptămânii respective! Nu adaugi nicio zi pentru a începe săptămâna următoare, este exact la fel și cu numărarea anilor sabatici și a anilor jubiliari. Vă rugăm să faceți cercetarea pentru dvs.

      Nu vreau să te jignesc, dar te rog. Amintiți-vă ce este scris în Matei 5:
      21 Aţi auzit că s-a spus de cei din vechime: Să nu ucizi; și oricine va ucide va fi în primejdie de judecată; 22 dar eu vă spun că oricine se mânie pe fratele său fără pricina va fi în primejdie de judecată; și oricine va spune fratelui său: Raca, va fi în primejdie. al Sinodului: dar oricine va zice: Nebunule, va fi în primejdia focului iadului.

      Ai grijă ce spui și ce cuvinte folosești.

      răspuns
  10. Am făcut câteva greșeli minore de scriere, dar una MAJOR. Am scris 2 Corinteni 13:13-16 când este 2 Corinteni 3, nu 13.

    răspuns
  11. Vai, ce grup de băieți drăguți! Sunt oarecum dezamăgit totuși. Nu există amenințări cu lacul de foc sau avertismente ale lui Yeshua spunând „Nu te-am cunoscut niciodată” (poate cele mai înfricoșătoare și zdrobitoare cuvinte din toată Scriptura)?

    Cu siguranță nu sunt un profesor, dar mi se pare că cuvântul Paște este folosit pe scară largă. Luca 22:1 se referă la „Sărbătoarea Azimilor, care se numește Paștele”. Dar Luca 22:7 se referă la ziua Paștilor, vorbind despre 14 Nisan, când a avut loc jertfa de Paște. Yeshua le-a instruit ucenicilor să pregătească Paștele, ceea ce, fără îndoială, însemna (parțial) procurarea mielului și apoi aducerea lui în camera de sus, spălarea, îngrijirea, hrănirea - pregătirea lui pentru jertfă în lumina zilei din ziua de 14. Ioan 19:14 spune că a fost „ziua pregătirii pentru Paști”. Mielul însuși a fost uneori numit chiar „Paștele”.

    Credem că ucenicii au avut timp să obțină, să inspecteze, să pregătească, să hrănească, să sacrifice și să frigă un miel în seara (marți seara) zilei de 14? (De dragul argumentelor, poate Yeshua le spusese pur și simplu că un miel nu va fi necesar pentru noua și corectă cină de Paște.)

    În noaptea cinei în camera superioară, Yeshua a spus că a dorit cu stăruință să mănânce acest Paște cu băieții, dar apoi a adăugat: „Nu îl voi mânca în niciun caz până nu se va împlini în împărăția Atotputernică”. (Luca 22:15-16).

    Cât despre acei evrei supărători, Ioan 2:13 ne spune „Și Paștele iudeilor era aproape și Iesua s-a suit la Ierusalim”.
    Ioan 6:4 afirmă: „Acum Paștele, sărbătoarea iudeilor, era aproape.” Ioan 11:55 se referă, de asemenea, la Paștele iudeilor. Nu se menționează un Paște fals sau incorect. O neglijență, poate. Poate că a fost doar un punct de referință pe care Yeshua l-a folosit pentru a-i corecta pe evreii de acolo. Nu știu.

    Așa că Joe mă amenință că dacă nu sărbătoresc Paștele când el și Randy spun că orzul este gata, Domnul va spune „Nu te-am cunoscut niciodată”. Dar Bob și JW spun că Joe este un șarlatan arogant. Poate fi foarte descurajator pentru cei pe jumătate ca mine.

    răspuns
    • Nu cred că Joe este un șarlatan arogant. Simt că are gonade de mărimea Muntelui Everest sau o prostie la fel de adâncă ca oceanul. Laugh out loud

      Tind să cred că Yeshua, ca Dumnezeu în trup, știa EXACT când să sărbătorească Paștele, dacă păcătoșii evrei plini de rău au făcut sau nu. Și simt că este nebun pentru că a spus că Mesia (Dumnezeu) nu știa adevărul.

      Dar Joe are o bună intenție, chiar dacă nu sunt de acord cu el.

      răspuns

Publica un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Aflați cum sunt procesate datele comentariilor dvs.